ένα κορίτσι με καλειδοσκοπικά μάτια





Picture yourself in a boat on a river,
With tangerine trees and marmalade skies.
Somebody calls you, you answer quite slowly,

                                        A girl with kaleidoscope eyes








Climb in the back with your head in the clouds and you're gone









με κοίταξες με αυτά τα υπέροχα, υπέροχα μάτια
μου χαμογέλασες με αυτό το παιδικό χαμόγελο
και μου φανέρωσες πως η αλήθεια μπροστά μου είναι, μα εγώ τυφλός την προσπερνώ
θέλει προσπάθεια να μην μπορώ να μιλήσω και θέλει κόπο να μην μπορώ να δω
μα το ξημέρωμα της αυγής θα παλιώσει όλα αυτά που στο σκοτάδι μοιάζουν τόσο σίγουρα
μα μην μπορώντας ποίηση να γράψω, μην μπορώντας τραγούδια να συνθέσω και μην μπορώντας πίνακες να ζωγραφίσω
σου λέω μονάχα ότι μπερδεύτηκα μες του μυαλού μου τα παιχνίδια
και τώρα πια σίγουρος δεν είμαι αν μπορώ να σου πω μια πραγματική αλήθεια
τώρα φίλοι παλιοί μα ξέρεις πως κάποτε σε είχα ερωτευτεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου