swing your boogie-woogie heart













παρεκτροπές και υπερβολές
δυστροπίες και καταθλίψεις
εξάρσεις σε καιρούς κρύους
κι αν συνεχώς χάνομαι στο μονοπάτι της ζωής μου 
ξέρω πως στο τέλος θα αντέξω
λάθος παρμένες αποφάσεις
επιπόλαιη λογική σε ένα μυαλό που καίει
κι αν σχέδια εφεδρικά για την ζωή μου έκανα 
σωστό δεν ξέρω ποιο θα αποδειχτεί
αυτό που ήθελα το ξέχασα
γιατί φοβήθηκα
μικρός και αδύναμος φανερώθηκα
και κρύφτηκα στη σιγουριά μια πρέπουσας επιλογής
και αυτό που πάντα απεχθανόμουν 
αυτό κατάντησα 
" προσγειωμένος, συγκροτημένος"
παρακμή
μα ξαφνικά 'δες παραλόγου πράξη' εμφανίστηκες
δείχνοντάς μου αυτά που είχα σταματήσει να ονειρεύομαι
αθωότητά αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε
επιτακτικά αναγκαία
κι όσο και αν η θλίψη νομίζεις πως σε κυριεύει κατά καιρούς
πίστεψέ αυτό που βλέπω
τα σημάδια της χαράς στο πρόσωπό σου μιλούν καθαρά
όλοι πήραν κάτι από εσένα 
όλοι παίρνουν 
κάτι που τους λείπει 
κάτι που το έχεις εσύ

Τι δουλειά έχεις εσύ μαζί μου ;

δεν θέλω να με παίρνεις στα σοβαρά
τα μονοπάτια της ζωής μου φανερώνουν τις λάθος λογικές μου
ελάχιστα πράγματα εννοώ
ελάχιστα πράγματα κρατάω αυτά τα χρόνια
αξιοπρέπεια, όνειρα, αισθήματα
μονάχα αυτά 
αισθήματα ερωτηματικά
όπως αυτά τότε που σε πρωτοκοίταξα ερωτευμένος
όπως όταν μου φώναξες " σ' αγαπώ"
πάνω σε δυο ρόδες
όπως κάθε φορά που σε αντικρίζω
Σε κάθε ανατολή θα γελάω
Σε κάθε μουσική θα χορεύω
αυτόν τον χορό που μου έμαθες εσύ
εκείνη τη νύχτα όταν μόνο τα μάτια σου
λαμπύριζαν στο σκοτάδι 
έγνοιες μην έχεις μήτε ανησυχίες για το μέλλον
όλα θα τα καταφέρεις αρκεί να πιστεύεις 
δίωξε εφιάλτες και φερε αστέρια στη ζωή σου
αυτά σου αξίζουν 
Γιατί χωρίς εσένα δεν θα είχα θυμηθεί τα όνειρα που είχα παρατήσει 


Θέλεις να π ε τ ά ξ ο υ μ ε


 ΣΕ

















πόσο όμορφα περνάμε ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου