and I forget, I forget the movie song


σήμερα είδα ένα σπουργίτι να δακρύζει
πετούσε δίπλα απ’ το παράθυρό μου
εγώ πήγαινα σε μέρη φιλόξενα
μα ο νους μου βρισκόταν περά από θάλασσες

Θυμήθηκα ξανά εκείνα τα λόγια

Πίστεψε με σε καταλαβαίνω περισσότερο απ’ όσο νομίζεις
περισσότερο απ’ ότι καταλαβαίνω εγώ εμένα


Σήμερα κοίταξα τον ουρανό και ήταν συννεφιασμένος πολύ
μα ξέρεις πως πάνω απ’ τα σύννεφα
υπάρχει γαλήνη
εκεί το φως μπλέκεται με τα όνειρα
και δημιουργεί μια υπέροχη ψευδαίσθηση
νομίζεις πως έσπειρες τον ουρανό με τα χρώματα της πνοής σου

Εύχομαι να το αντικρίσεις κάποτε το θέαμα αυτό
και να νιώσεις όπως κι εγώ εκείνην την στιγμή
τότες  τα εμπόδια μικραίνουν μπρος στη θέληση
και στην έγνοια
τότες είναι που ακούς από τα κύματα φωνή

Όχι δεν το φαντάζεσαι
το έχω δει, το έχω ακούσει
τότες νιώθεις πιο δυνατός
νιώθεις τόσο ξεχωριστός γι’ αυτό που αισθάνεσαι

Ε λοιπόν, σ’ αγαπώ όπως το δάκρυ του σπουργιτιού που είδα σήμερα
Λένε πως όταν το σπουργίτι δακρύσει

Πεθαίνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου